Het nieuwe seizoen staat weer gauw voor de deur, daarom willen we graag de kleding, ballen en de spelerspassen innemen. Zodat we voor het nieuwe seizoen alles weer voor elkaar kunnen maken.
We hebben de inleveravond gepland op 1 juni, tussen 18:00 en 20:00 in de vergaderruimtes van de Dorper Esch.
De mini’s (nivo 1 t/m 6) hoeven de kleding niet in te leveren. Alleen als het shirt geruild moet worden vanwege de maat, of wanneer het shirt ingeleverd moet worden omdat je naar de jeugd gaat of stopt met volleyballen, zien we jullie graag verschijnen.
We hebben jullie opgesplitst in 2 groepen:
– De nivo’s 1 t/m 3 kunnen tussen 18:00 en 19:00 komen
– De nivo’s 4 t/m 6 tussen 19:00 en 20:00.
Ook de A, B en C jeugd, mag alles in komen leveren. Het zou fijn zijn als alleen de aanvoerders komen. Dit omdat het anders te druk gaat worden in de vergaderruimte van de sporthal.
– De C-jeugd zien we graag tussen 18:00 en 19:00
– De B en A-jeugd tussen 19:00 en 20:00.
Graag bij de tas van de kleding een briefje met hierop de naam van het team en een contactpersoon en (mobiel) telefoonnummer welke we kunnen benaderen als er iets niet klopt of onduidelijk is.
Alle dames- en herenteams mogen ook op 16 juni alle kleding, ballen en spelerspassen inleveren.
– Dames 1 t/m 4 zien we graag tussen 18:00 en 19:00
– De overige dames teams en herenteams, zien we graag tussen 19:00 en 20:00.
Hier ook weer graag een briefje met hierop de naam van het team en een contactpersoon en (mobiel) telefoonnummer welke we kunnen benaderen als er iets niet klopt of onduidelijk is.
Bij onduidelijkheden, graag mailen naar materialen@devoko.nl
Groeten materialencommissie
Nardy Kienhuis-Brunink
Kirsten Gortemaker
Nicol Berning
Kelly Nolten (Ledenadministratie)
Sander Nijhuis