Het seizoen is alweer bijna ten einde, dus dat betekent dat het weer tijd is om de kleding, ballen, spelerskaarten etc. in te leveren.

Op dinsdag 7 mei dienen alle leden de spullen tussen 18:30 en 20:30 uur in te leveren. Aangezien het sportcomplex momenteel een grote verbouwing ondergaat, is hier geen ruimte beschikbaar waar dit plaats kan vinden. Daarom kunnen alle materialen in de hal van Wolbert & Hulsmeijers aan de Industriestraat 1 ingeleverd worden.

TIP: Organiseer dit via je aanvoerder/ster of teambegeleiding.

De materialencommissie wil graag vaststellen welke materialen aanwezig zijn en wat de staat van deze materialen is.

Ook de mini’s dienen de shirts in te leveren. Verwacht wordt dat veelal de maatvoering aangepast zal moeten worden. Als dit niet het geval is, kun je je shirt weer meenemen.

Let op, het boetesysteem is van kracht…….dus lever de juiste ballen en de juiste kleding in!

Hier kun je het boetereglement nog even nalezen.

Tot 7 mei….:)

De materialen commissie